9 lutego 2018

So sing for the moment right now then

Hej,
Piątek.

Dzisiejszy dzień był dosyć zabiegany, byłam w sklepie po remoncie (dostałam torbę na zakupy), byłam na targowisku, zrobiłam obiad, byłam jeszcze w innym sklepie i w końcu wieczorem w domu. Brakuje mi dodatkowych godzin w dobie tylko dla siebie. Bo ani się obejrzę, a już znowu po dwudziestej czy też już później.

Obecnie pozostało już się umyłam, czekam aż wyschną mi włosy, a w między czasie oglądam youtube'a. Myślałam nad tym, żeby ruszyć nowy odcinek Riverdale, ale nie wiem bo w końcu już znowu po jedenastej.

Za tydzień idę do fryzjera. Dużo osób mówi, że to tylko włosy nie ręka, że odrosną. A mimo wszystko dla mnie to coś zupełnie więcej. Jestem ciekawa jak zareaguję na siebie w krótkich włosach, zaraz po wyjściu z salonu. po umyciu włosów i następnego dnia po obcięciu. Na pewno jeszcze dużo tutaj o tym napiszę.
grafika chocolate and strawberry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.