14 lutego 2018

I feel like I'm peaking

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień był lepszy, ale strasznie denerwujący, wykańczający.
W szkole najbardziej wkurzyło mnie to, że większość godzin po prostu przesiedzieliśmy, bo tam zastępstwo, bo tam taki przedmiot i tyle, bezsensowność.

Jedynym plusem dzisiejszego dnia było to, że przynajmniej nie bolały mnie tak plecy i mogłam normalnie funkcjonować bez przeciwbólowych tabletek. Ostatnie dni, tygodnie są straszne, fizycznie i psychicznie.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, spakować i iść spać.
grafika rose, flowers, and red

2 komentarze:

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.