18 lutego 2018

It gives me the freedom

Hej,
Niedziela.

Dzisiejszy dzień był dosyć wyczerpujący i minął, a nawet nie zauważyłam kiedy te godziny przeleciały. Może to też dlatego, że miałam co robić. Ogólnie ostatnio nie mam czasu w nadmiarze, nie umiem normalnie sobie poleżeć, zrobić paznokcie, zobaczyć zaległe odcinki seriali. 

Jednak udało mi się jakoś wcisnąć zrobienie szybkich muffinów z jogurtem bananowym. Chociaż pierwotnie myślałam, że zrobię śliczne ciasto z jakimś spodem i właśnie jogurtami z żelatyną na górze. Może następnym razem. Plany nie zawsze się udają, ale muffinki w nowych silikonowych foremkach już tak.

Obecnie umyłam włosy, za chwilę ogólnie się umyję, spakuję na jutro i zrobię co bym jeszcze musiała, a potem już tylko błogi sen.
grafika bananas, delicious, and muffins

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.