10 lutego 2018

It's times like this I feel I'm on the pavement

Hej,
Sobota.

Dzisiejszy dzień był w sumie taką typową sobotą. Jedynie cały czas przeszkadzały mi bolące plecy, jedynie mam nadzieję, że nie chwyta mnie grypa, bo starałam się jak najbardziej ją ominąć. Pozostaje mi już tylko wziąć gripex'a na noc i liczyć, że jakoś to minie.

Obecnie pozostało mi już tylko wziąć szybki prysznic i jeszcze trochę poprzysypiać przy filmie Love, Rosie który akurat leci w telewizji. A chciałam jeszcze wspomnieć o moich ostatnich wypiekach, ale dzisiaj nie mam nastroju do tego wszystkiego. Może jutro.
grafika flowers, rose, and white

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.