1 czerwca 2018

Hello June

Hej,
Piątek.
Pierwszy dzień czerwca.

Dzisiaj drugi raz byłam oddać krew.

I w końcu dowiedziałam się jaką mam grupę krwi, tak jak kiedyś obstawiałam, mam B.
Byliśmy w czwórkę ze znajomymi i szczerze taka opcja najbardziej mi się podobała, nie było nas ani za dużo, ani za mało. Przynajmniej dobrze się dogadaliśmy i było serio fajnie. Liczę na to, że jeszcze w tym rok pójdę raz, zobaczę jak to wyjdzie z tym wyjazdem na staż za granicę, ale postaram się przynajmniej raz ponownie tam zawitać. 

Obecnie już pozostało mi umyć się, może zacząć następny odcinek serialu i iść spać, bo jestem naprawdę zmęczona. Cały ten dzień, krwiodawstwo, upał i to, że cały czas miałam co robić.
grafika aesthetic, nature, and summer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.