7 listopada 2018

A house and everything in between

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień w sumie był całkiem dobry. Choć musiałam wstać godzinę szybciej, bo byłam na olimpiadzie ekonomicznej ze znajomymi i szczerze mówiąc wychodzi na to, że wszyscy będziemy mieli podobnie wspaniałe wyniki. Ale nie jest źle, przynajmniej nie było minusowych punktów.

Obecnie dopiero co się spakowałam, zrobiłam coś na jutro na obiad i się umyłam. Obecnie pozostało mi poczekać aż wyschną mi włosy i w sumie mogłabym iść spać. Jednak dobrze by było gdybym wyprasowała to co jeszcze zostało i zrobiłam chociaż częściowo słówka z angielskiego. A cały dzień mówiłam sobie, że dzisiaj zobaczę chociaż jeden odcinek serialu, no cóż, chyba ten plan mi się nie uda.
grafika aesthetic, beauty, and chilling

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.