26 listopada 2018

Wish that I could let you love me

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

Dzisiejszy dzień był całkiem okej. W szkole jako tako dosyć szybko mi minął czyli nie było aż tak najgorzej.

Poza tym popołudniu zobaczyłam sobie odcinek serialu, posiedziałam z kawą i chwyciłam się robienia pierników, które ostatecznie wyszły serio fajne. Pierwszy raz robiłam je w trochę inny sposób, zazwyczaj były jasne i bez przyprawy do piernika, ale nie tym razem. Ostatnio sporo czasu szukam przepisów na instagramie i naprawdę dużo ich w taki sposób znajduję, a co najważniejsze są one dobrze zrobione.

Obecnie pozostało mi już tylko spakować się na jutro, umyć się i coś pouczyć, przynajmniej trochę. A potem w końcu będę mogła iść spać.
grafika fashion, style, and coffee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.