20 listopada 2018

That's not your fault

Hej,
Wtorek.

Pierwszy dzień matur próbnych.

Strasznie nie chciało mi się wstawać o tej szóstej, a jutro to już kompletnie będzie z tym źle, bo normalnie zaczynałabym lekcje na dziesiątą, a tak muszę o siódmej wyjść z domu.

Dziś polski, szczerze mówiąc nie było źle. Liczę na przynajmniej pięćdziesiąt procent. Na początku jak rozmawiałam ze znajomymi, to ich dwójka miała te same odpowiedzi, ale różne od moich - co trochę mnie zasmuciło, ale jak już były oficjalne wyniki to okazało się że w sporej mierze to ja miałam rację. A temat rozprawki podobał mi się, aż tak, że napisałam blisko czterysta słów.

Wróciłam do domu dwie godziny szybciej, znowu.

Posiedziałam, zobaczyłam dwa odcinki serialu, zrobiłam kawę i ruszyłam następną rozprawkę na jutro. Teraz już leży gotowa na jutro.

Skończyłam piąty sezon How to Get Away with Murder.

Świetny sezon. Serio podobał mi się, chociaż zakończenie moim zdaniem może jeszcze się odbić w następnym sezonie i okaże się, że osoba której zarzucano pewne czyny, nie będzie w daną sprawę zamieszana. Jednak ten sezon był serio fajny i czekam na następne odcinki już teraz.

Obecnie już tylko pozostaje umyć mi się, spakować na jutro i iść spać.
grafika aesthetic, autumn, and candles

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.