30 listopada 2018

Goodbye November

Hej,
Piątek.
Ostatni dzień listopada.

Ale to dziwne, że już za miesiąc będzie koniec tego roku. W 2019 będę miała dwadzieścia lat, czyli dotknę takiej pierwszej granicy. Ale ciągle pocieszam się tym, że mam starszych znajomych.

Dzisiaj nigdzie nie szłam, zostałam w domu. Dobrze mi zrobił taki wolny piątek tym bardziej, że nie pamiętam kiedy ostatnio spędzałam początek weekendu w domu.

Skończyłam pierwszy sezon Good Girls.

Szczerze mówiąc nie zaczęłabym tego serialu gdyby nie mój kolega, który serio mi go polecam. Byłam do niego sceptycznie nastawiona, ale jak się okazało niepotrzebnie. Bo jest to jak najbardziej dobry, wręcz świetny serial opowiadający o trzech kobietach z problemami finansowymi i ich sposobami na rozwiązanie ich. Śmieszny, chwilami tragiczny, a na pewno wciągający. Już teraz czekam na drugi sezon.

Skończyłam film Alex Strangelove.

Ten film akurat rzucił mi się w oczy na TvTime'ie i jakoś pomyślałam czemu by nie. Jeden bohater w tym filmie wyglądał jak były mojej koleżanki przez co czekam aż z inną, która oglądała ten film o tym porozmawiamy.
Co do filmu to taki młodzieżowy, lekki i przyjemny. Fajnie było go zobaczyć, ale ponownie do niego nie wrócę. Jednak jeśli ktoś ma trochę czasu i chęci to polecam zobaczyć go sobie, bo czasami był bardzo zabawny.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i będę mogła iść spać. Jeszcze tylko pomyślę trochę o tym co mam zamiar piec i gotować, bo znalazłam kilka fajnych przepisów i może z lekkim przerobieniem, ale chcę je spróbować.
Podobny obraz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.