18 listopada 2018

I think I run away sometimes

Hej,
Niedziela.

Dzisiejszy dzień był serio dobry. Nawet pomimo tego, że jutro już znowu poniedziałek.

Przynajmniej wyspałam się, bo ostatecznie wstałam o dziewiątej, a słońce pięknie świeciło. Jednak i tak cały dzień było strasznie zimno na dworze.

Popołudniu trochę posiedziałam sobie przy serialu i herbacie, a później zrobiłam dżem dyniowy i pastę z awokado. Dodatkowo pestkę z tego awokado dałam do wody i liczę na to, że z czasem coś z tego wyjdzie, a bardziej urośnie.

Obecnie pozostało mi spakować się na jutro, umyć się, coś pouczyć i mogę iść spać. Może jeszcze trochę potem posiedzę i zacznę pisać rozprawkę na polski na ten tydzień.
grafika food, healthy, and cherry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.