16 listopada 2018

Instead of going out to find trouble

Hej,
Piątek.

Dzisiejszy dzień nie był aż taki zły do momentu drugiego próbnego egzaminu zawodowego. Poszedł mi strasznie źle, ale przynajmniej nie jestem sama, większość grupy miało podobne odczucia i wyniki. Za to już po lekcjach na takich dodatkowych zajęciach do egzaminu, gdzie robiliśmy faktyczny egzamin poszło mi znacznie lepiej. Wewnętrznie liczę na to, że w styczniu ten nasz realny egzamin to będzie podobnie prosty.

Rano strasznie mi się nie chciało wstawać. I z jakiejś strony miałam rację, żeby zostać w łóżku. Ale teraz to już nie istotne mam weekend.

Dzisiaj też piszę znacznie szybciej, a to z takiej racji, że za jakąś godzinę wychodzę ze znajomymi i wrócę bardzo późno albo bardzo wcześnie jutro. Zależy jak się na to patrzy. 

Obecnie pozostało mi już tylko ubrać się, zrobić i mogę wychodzić.
grafika coffee, drink, and food

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.