21 listopada 2018

See I wanna stay the whole night

Hej,
Środa.

Dzisiaj dzień matematyki.

Pisałam zarówno podstawę jak i rozszerzenie.

Z podstawy nie będzie, aż tak źle. Natomiast z rozszerzenia to po prostu tragedia. Tyle dobrze, że to tylko matura próbna, przy czym liczę na to, że w maju po skończeniu czwartej klasy będzie znacznie lepiej.

Skończyłam pierwszy sezon Rusha.

I z tego co się orientuje jest to serial anulowany i niestety następnych odcinków nie będzie, a naprawdę wkręciłam się w niego. Główny bohater strasznie przypadł mi do gustu, pomimo wielu wad, tak czy inaczej był najlepszy i trochę przypominał mi doktora House'a.

Obecnie już się umyłam, nawet nałożyłam maseczkę na twarz i maskę na włosy. Teraz już tylko pozostało mi spakować się na jutro i mogę iść spać. 
grafika snow, winter, and travel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.