12 listopada 2018

Now I-, I'm thinking back to when I was young

Hej,
Poniedziałek.

Dzisiaj spałam dosyć długo. Za to od momentu kiedy wstałam miałam co robić, obiad, kompot, sprzątanie, a nawet umycie auta. Właściwie dopiero popołudniu miałam trochę czasu dla siebie. Ale też nie za dużo, bo musiałam pomyśleć o tym co na jutro.

A potem chwyciłam się rzeczy do szkoły. Po prostu świetnie. Wtorki są najgorsze, a ten tydzień w szkole właśnie od tego dnia rozpoczynam. Już widzę jak o piętnastej będę miała tego wszystkiego szczerze dość. I z tych względów akurat nie lubię szkoły, już wieczorem mam złe nastawienie do następnego dnia. A najbliższe tygodnie nie będą zbyt łatwe. W sumie to cały ten rok będzie dosyć mocny pod każdym względem.

Aktualnie dopiero co się umyłam, za chwilę wysuszę włosy, a teraz jeszcze poczytam coś odnośnie kolejnej lektury.
grafika aesthetic, blogger, and cocktail

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.