25 listopada 2018

I wish that I could I let you love

Hej,
Niedziela.

Serio przyjemna niedziela.

Dzisiaj wstałam tak akurat o dziewiątej. Zrobiłam obiad, dokończyłam film, zrobiłam herbatę i poleżałam trochę w łóżku z laptopem. Serio potrzebowałam trochę takiego relaksu. Później za to zrobiłam i kisiel i budyń, serio brakowało mi pieczenia. Zarówno wczoraj jak i dziś miałam taką chęć coś zrobić, ale na razie chciałam dać sobie trochę odpoczynku z pieczeniem. W grudniu planuję dosyć ostro z tym pracować.

Dopiero co się spakowałam i zrobiłam mniej więcej co musiałam. Oglądałam też kolejny odcinek Rolnik szuka żony.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, coś pouczyć, nastawić budzik na jutro i mogę iść spać. Jutro znowu poniedziałek.
grafika autumn, fall, and leaves

1 komentarz:

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.