4 listopada 2018

We know that love is how these ideas came to be

Hej,
Niedziela.

Dzisiejszy dzień w sumie był dobry. Dosyć się wyspałam, wstałam po dziewiątej. Poza tym zrobiłam ciasto, wyszło serio fajnie, jak dla mnie jest bardzo słodkie, ale takie ma być, bo w końcu to a'la snickers.

Za dużo jako tako nie zrobiłam, przynajmniej miałam bardziej wolną niedzielę. Zobaczyłam dwa odcinki serialów, które wyszły w tym tygodniu. Miałam kawę już z ciastem. Zamówiłam książki z empika i zamówiłam sukienkę, która już bardzo długo mi się podobała i jakieś dwa tygodnie zastanawiałam się nad jej kupnem. Liczę na to, że przyjdzie dosyć szybko i będę w całości zadowolona.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Może jeszcze napiszę coś do mojego zeszytu i pójdę spać. Mogłabym też zobaczyć czy mam coś do uczenia się na wtorek. Jak z tym wyjdzie to się zobaczy.
Grafika użytkownika D{reem}Z.. xOxOxO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.