15 kwietnia 2019

And until then I'll smile to hide the truth

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

I z tego co czytałam wcale nie taki udany, głównie z powodu wybuchu pożaru w katedrze Notre Dame. Może nigdy nie byłam w Paryżu, jednak jeśli kiedyś miałabym szansę tam się znaleźć, chciałam ją zobaczyć. Trochę to straszne, że wczoraj tysiące zwiedzających ją podziwiało, a dziś ona stoi w płomieniach.

Dzisiaj wyszedł premierowy odcinek ósmego sezonu Game of Thrones, zresztą jest to ostatni sezon. Może nic specjalnego się na razie nie wydarzyło, to jednak podobał mi się ten wprowadzający odcinek, tym bardziej, że od ostatniego minęły prawie dwa lata.

Jak na razie to skończyłam kartki z lekturami na maturę, więc muszę poszukać sobie kolejnych i zacząć oglądać filmiki z nimi związane. Wieczorem zrobiłam białą herbatę i potem jeszcze byłam na spacerze. Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Jutro planuję wstać wcześniej.
Grafika użytkownika Лада :з

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.