19 kwietnia 2019

Nursing an empty bottle and telling myself you're happier

Hej,
Piątek.

Dzisiejszy dzień był dosyć męczący.

Wstałam dosyć szybko i w sumie to od samego rana do wieczora coś robiłam. A przede wszystkim skupiłam się na upieczeniu sernika i babki z likierem o smaku słonego karmelu. Jak na razie nie wiem jak wszystko wyszło, ale liczę na to, że będę usatysfakcjonowana. I tak się to zje.

Później jeszcze odkurzyłam cały dom i umyłam podłogi. Ogólnie rzecz biorąc mój dom jest gotowy na święta.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać, może jeszcze uda mi się pomalować paznokcie i w międzyczasie zobaczyć odcinek serialu.
grafika food and breakfast

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.