2 kwietnia 2019

I saw you in another's arms

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień był naprawdę długi, a to wszystko dlatego, że po lekcjach miałam kurs. W domu byłam praktycznie wieczorem, przynajmniej było jeszcze dosyć jasno.

No a co takiego oprócz szkoły robiłam? Posprzątałam w kuchni, zjadłam coś i miałam moją nową białą herbatę. Nawet okazjonalnie zobaczyłam część M jak miłość. Szczerze mówiąc coraz mniej przyciąga mnie ten serial.

Obecnie dopiero co skończyłam pisać notatki z dwóch lektur na jutro na polski, jeszcze pozostało mi spakować się, umyć i szybko iść spać. Bo jutro nie będzie spania do ósmej, a już prawie dwie godziny wcześniej będę musiała być na nogach. Zresztą do domu chyba znowu wrócę tak późno. Już czekam na piątek albo weekend, żeby znowu znacznie odpocząć od szkoły. Przy tym też nie wiadomo co będzie ze strajkiem. I tak myślałam już potem nie chodzić do szkoły na wszystkie lekcje. Sama więcej zrobię do matury, jeśli będę miała chęci i czas. Muszę naprawdę dobrze się zorganizować.
grafika house goals stunning and ocean dream relax

2 komentarze:

  1. Hej, przypadkiem znalazłem blog, bo szukałem plakatu Candy z Blow (niestety nie znalazłem). Co do matury to już ostatni gwizdek! Polecam teraz się z tym spiąć i dobrze to zdać. Będziesz miała sporo wolnego czasu po maturach, a jeśli idziesz na studia to pierwszy rok też jest luźniejszy niezależnie od kierunku. Pozdrawiam i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam, liczę na to, że wszystko pójdzie po mojej myśli. ;)

      Usuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.