22 kwietnia 2019

I know that there's others that deserve you

Hej,
Poniedziałek.

Lany poniedziałek.

Muszę przyznać jest to zwyczaj za którym za bardzo nie przepadam. Ale to tylko raz w roku więc jakoś to muszę przetrwać.

Zobaczyłam film The Perfect Date.

Szybki, łatwy film, jednakże jak dla mnie za prosty, strasznie przewidywalny. Wiem że jest to komedia romantyczna przeznaczona w głównej mierze dla młodych nastolatków, ale mimo wszystko myślałam, że bardziej wciągnie mnie ta historia. Nie żałuję, że go zobaczyłam, ale raczej nie zrobię tego ponownie.

Obecnie dopiero co się umyłam, za jakiś czas pójdę spać, bo dzisiaj jestem jakoś zmęczona i chętnie znajdę się w łóżku szybciej.
grafika girl, car, and style

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.