25 kwietnia 2019

I could try to smile to hide the truth

Hej,
Czwartek.

Dzisiejszy dzień zaczęłam dosyć wcześnie z czego w sumie jestem dosyć zadowolona. Większą część przedpołudnia spędziłam w dwóch sklepach, na kawie i jako szofer. W krótkim podsumowaniu, ale pogoda była piękna, słoneczna, że mogłabym to robić cały dzień.

Naprawdę dziś była szansa nawet trochę się opalić i mam nadzieję, że w jakimś stopniu to mi się uda. Chociaż nie zapominam, że nadal jest kwiecień i te warunki mogą być dosyć mylące.

Myślałam, że jutro będę miała zakończenie technikum, a jednak odbędzie się to w poniedziałek. Jutro też liczę na dobrą pogodę, bo wieczorem z koleżankami jedziemy na imprezę i fajnie by było gdybyśmy nie musiały za bardzo się ubierać. Może szkoły jeszcze nie skończymy, ale impreza pożegnalna musi być. I w dodatku jest to też pierwsza w sezonie nad wodą.

Dopiero co się umyłam, teraz jeszcze poczekam aż wyschną mi włosy, zrobię coś do matury i pójdę spać.
grafika flowers, pink, and white

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.