26 kwietnia 2019

I know one day you'd fall for someone new

Hej,
Piątek.

Dzisiaj jednak oficjalnie skończę technikum. Popołudniu idę do szkoły na rozdanie. W ostatnim czasie sporo było zamieszania w tej kwestii, ale dobrze już wiedzieć, że matury raczej będą wyglądały normalnie. Jednakże w pewnym stopniu maturzyści zostali pokrzywdzeni i tego czasu już nikt nie zwróci.

Rano wstałam już przed ósmą, byłam w sklepie, piekarni i w końcu w ogrodzie na porannej kawie. A dziś pogoda znowu jest zachwycająco piękna i mam nadzieję, że tak pozostanie do wieczora, bo jak już wspominałam, wtedy idziemy z koleżankami na imprezę, ale przed tym jeszcze się spotykamy aby dobrze porozmawiać.

Obecnie może jeszcze zobaczę jakiś odcinek serialu, może coś zjem i zacznę się zbierać na zakończenie technikum. Będę tęsknić za tymi czterema latami, będę tęsknić za klasą chociaż niekiedy miały miejsca różne nieporozumienia. Będę mieć dobre wspomnienia. Liczę też na to, że tak jak ze znajomymi z gimnazjum, tak z tymi ze szkoły średniej będę się widywać.
grafika beach, summer, and water

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.