23 kwietnia 2019

But my darling, I am still in love with you

Hej,
Wtorek.
Po Świętach.

W sumie to dzisiejszy dzień był całkiem fajny. Byłam w sklepie i przy okazji skorzystałam z promocji -55% w rossmannie. Nic do makijażu akurat tam już nie kupuję, bo nawet jeśli są one po przecenie to na internecie można znaleźć dane produkty taniej i z pewnością, że nikt ich nie sprawdzał. Ale za to balsamy i pomadki ochronne do ust akurat zawsze kupuję na tych promocjach. W ten sposób mam zapas na pół roku albo nawet i dłużej. A przy takich rzeczach do ust akurat orientuję się w cenach, bo co jakiś czas je przeglądam, po prostu to mój ulubiony produkt kosmetyczny. Zazwyczaj zauważam jeśli ceny są podwyższane przed promocją, co jest dla mnie kolejnym argumentem, aby kupować online.

Poza tym zobaczyłam z dwa odcinki serialu i kilka filmików na youtube związanych z maturą. Teraz to naprawdę muszę chwycić się za polski, matematykę i angielski. W lipcu, kiedy dostanę wyniki chcę czuć się jakbym śniła.

Obecnie dopiero co się umyłam, teraz jeszcze czekam aż wyschną mi włosy i pójdę spać. Jutro myślę wstać dosyć szybko, bo mam kilka planów na jutrzejszy dzień.
Grafika użytkownika xhnydew

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.