30 kwietnia 2019

Goodbye April

Hej,
Wtorek.
Ostatni dzień kwietnia.

Dzisiejszy dzień był całkiem dobry. Coraz bardziej czuję zbliżające się matury, jednakże staram jak najbardziej się uspokoić. Strasznie chciałabym, aby moje plany się powiodły, ale jak ostatecznie będzie to się zobaczy za tydzień i ostatecznie w lipcu. Jak dla mnie najważniejsze jest zachowanie spokoju i myślenia. Gdyby plany ze studniami nie do końca mi się udały, to jeszcze mam zapasową wersję. Już to widzę, że w następnych dniach tylko o tym będę tutaj pisać, ale gdzieś to wszystko muszę z siebie wyrzucić.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i wrócić do filmików na temat lektur z polskiego. Potem już tylko spać.
Podobny obraz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.