17 kwietnia 2019

Sat on the corner of the room

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień był całkiem przyjemny.

Przynajmniej umyłam dzisiaj łazienkę i upiekłam z mamą dwa ciasta na święta, nieźle tym bardziej że wczoraj też zrobiłam jedno. A na piątek mam plan zrobienia sernika królewskiego. Ciekawi mnie tylko to kiedy to wszystko zjemy. Ale właśnie po to są święta, osobiście nie wyobrażam sobie nie mieć przynajmniej dwóch różnych ciast. Tym bardziej, że w przeciągu ostatnich dwóch lat rozwinęłam się w kwestii cukierniczej.

Obecnie dopiero co się umyłam, teraz jeszcze poczekam aż wyschną mi włosy i może zobaczę odcinek serialu. No i pójdę spać, bo jutro mam zamiar wstać przed ósmą albo najpóźniej kilka minut po niej. Musiałabym skoczyć do jednego sklepu, chociaż zazwyczaj takie wypady nie kończą mi się na jednym sklepie, zobaczę jak będzie.
grafika flowers, pink, and rose

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.