5 kwietnia 2019

Saw you walk inside a bar

Hej,
Piątek.

Nie pamiętam kiedy ostatnio kończyłam po trzynastej. Naprawdę po tym jak w bieżącym czasie w szkole jestem do dziewiętnastej, tak dziś potrzebowałam szybciej się stamtąd wydostać. W sumie był to mój ostatni dzień w szkole. Teraz muszę się skupić sama w sobie, postawić sobie tę maturę naprawdę jako jeden z najważniejszych priorytetów.

W końcu umyłam wszystkie okna w domu. Teraz pogoda nie ma prawa ich zbrudzić. A całkiem możliwe, że już jutro będzie padać.

Skończyłam trzeci sezon Santa Clarita Diet.
Taki szybki serial, w sumie jak normalnie nie lubię fantastyki, a tym bardziej motywu zombie, tak tutaj kompletnie mi to nie przeszkadza, a właściwie to całkiem to mi się spodobało. Teraz już znowu czekam na czwarty sezon, za rok.

Dopiero co się umyłam, teraz jeszcze muszę poczekać aż wyschną mi włosy i pójdę spać. Jutro zresztą znowu idę do szkoły, ale tym razem na ostatnią próbną maturę z matematyki. W sumie to ciekawi mnie takie sprawdzenie siebie, liczę na to, że będzie dobrze.
grafika coffee, food, and aesthetic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.