1 kwietnia 2019

Hello April!

Hej,
Poniedziałek.
Pierwszy dzień kwietnia.
Prima aprilis.

Strasznie nie chciało mi się dziś wstać, jedno że to poniedziałek, a drugie, że po zmianie czasu i w pewnym stopniu jeszcze nie wróciłam do normalności. Tym bardziej, że wieczorem wydaje mi się jakby było jeszcze wcześnie, a wcale nie jest.

Dzisiejszy dzień był całkiem zabawny, nawet udało mi się wrobić kilka osób. A poza tym był to dosyć pracowity dzień, ruszyłam z myciem okien, do świąt będą czyste, jeśli nie będzie padał deszcz. Poza tym wieczorem byłam w sklepie i już znowu z powrotem mam moje masło orzechowe, zobaczę czy to była tylko chwilowe zauroczenie czy też bardziej prawdziwa miłość. A w dodatku w końcu piramidki z Liptonu były w promocji, tym razem padło na moją również ulubioną białą herbatę z maliną.

Dopiero co się umyłam, teraz pozostało mi poczekać aż wyschną mi włosy i będę mogła iść spać, ale jeszcze przed tym musiałabym zrobić zadania i spakować się na jutro. Całkiem możliwe, że to mój ostatni tydzień w średniej szkole. Może jeszcze uda mi się zobaczyć jakiś odcinek serialu.

Jutro planuję wstać szybciej, może pojadę do piekarni, a potem umyję z jakieś dwa okna, bo prawdopodobnie znowu wrócę późno wieczorem z powodu kursów. Ale to wszystko jeśli wstanę około siódmej i jeżeli będę miała wystarczająco chęci.
grafika april, quotes, and flowers

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.