29 kwietnia 2019

Passed our exit five ago

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

Do matury został tydzień.

No ciekawie się to zapowiada. Staram się coś jeszcze zrobić, ale cały obecny stres temu nie pomaga. Czasami myślę, że za dużo bym od siebie wymagała. Jednakże z czasem czym bliżej było do końca szkoły i właśnie tych egzaminów to coraz bardziej zaczynało mi zależeć nad studiami i bardzo dobrymi punktami, tak abym mogła się dostać gdzie tylko chcę. Strasznie się boję, że mi się nie uda, ale mimo wszystko mam nadzieję.

Dzisiaj za to zrobiłam to co miałam do zrobienia w zeszłą sobotę. Poodkurzałam cały dom, a potem jeszcze umyłam podłogi, dodatkowo umyłam swoje buty i trochę posprzątałam u siebie. Zawsze najtrudniej mi mieć porządek w pokoju, bo to wszystko ciągle używam, a jeszcze przy maturze, zajęciach z dodatkowej kwalifikacji, wyborze studiów, rzeczy które mam do załatwienia - jest mi to trudno gdzieś schować, bo boję się, że wtedy do tego nie wrócę albo i nawet zgubię.

Do odstresowania przynajmniej zobaczyłam najnowszy odcinek Gry o tron i naprawdę strasznie zaczyna mi się podobać ten finałowy sezon.

Obecnie dopiero co się umyłam, zobaczę kilka powtórkowych filmików i pójdę spać.
grafika breakfast, food, and fruit

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.