10 kwietnia 2019

But ain't nobody love you like I do

Hej,
Środa.

Dzisiaj skończyłam kurs.
Teraz niech inna grupa się martwi. Nie powiem fajnie było to w końcu skończyć, bo siedzenie tyle godzin w szkole kompletnie mi się nie spodobało.

Dzisiaj wstałam dosyć szybko. Byłam z rana w dwóch sklepach, wróciłam do domu i zajęłam się robieniem zapiekanki. Tym razem zupełnie innej niż zawsze, ale jednak taka tradycyjna jest znacznie lepsza, czym mniej składników tym lepiej. Ale nie powiem dobra była, głownie przez makaron, który uwielbiam.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać, ale może jeszcze zrobię jakąś kartkę z lektur na polski, bo za jakiś czas naprawdę mi się to przyda. Ale nie mam zamiaru siedzieć za długo, bo jednak wolę wstać szybciej i mieć znacznie więcej czasu. A jutro może jeszcze zrobię jakieś muffinki albo coś innego, ale po prostu mam chęć upieczenia czegoś.
grafika architecture, buildings, and cities

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.