28 kwietnia 2019

Just know that I'll be waiting here for you

Hej,
Niedziela.

Dzisiejszy dzień był całkiem dobry, ale za to deszczowy. Gdzie się podziało to słońce i prawie trzydzieści stopni, które jeszcze w tym tygodniu było.

Coraz bliżej do matury, przez co jeszcze sprawdzałam jak liczy się punkty na studia. Kalkulowałam jakie wyniki mniej więcej musiałabym mieć i szczerze mówiąc muszę bardziej przysiąść przy rozszerzeniu z polskiego i postarać się o to, aby jednak większość wyników było w okolicy 70-80% albo i więcej. Tym wszystkim tylko jeszcze bardziej się nakręcam. Ten maj na pewno na długo zapamiętam, aby tylko z wielkim odetchnięciem i zadowoleniem, że już po wszystkim.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać, bo jestem dosyć zmęczona.
grafika coffee and drink

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.