12 kwietnia 2019

If you're moving on with someone new

Hej,
Piątek.

Dzisiaj znowu byłam w szkole, ale tym razem tylko na dwie godziny z powodu dodatkowej kwalifikacji, tak to do szkoły mogłabym chodzić. Przy tym, że prawdopodobnie już skończyłam technikum. Jeszcze tylko brakuje tej oficjalnej części.

Nawet ostatnio zastanawiałam się czy pod koniec szkoły będę do niej chodzić. Ostatecznie myślałam, że będę się pojawiać na takich lekcjach jak matematyka czy język polski, ale wprowadzony strajk najwidoczniej podjął decyzję za mnie.

Dzisiaj w sumie nic takiego szczególnego nie robiłam, ale był to dobry piątek.

Obecnie dopiero co skończyłam herbatę i znowu siedzę w kartkach z lektur na maturę. Liczę na to, że przynajmniej mi się to przyda, zresztą i tak w odpowiednim czasie mam zamiar oglądać streszczenia lektur na youtube, bo jednak to do mnie trafia, a na pewno będą też podejmowane inne zagadnienia niż tylko te, które sama powtórzyłam.

Teraz pozostało mi zastanowić się czy idę jutro do szkoły, umyć się i iść spać. Chyba że jeszcze zobaczę jakiś odcinek serialu.
Grafika użytkownika муѕтєяу♡

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.