14 kwietnia 2019

My friends told me one day I'll feel it too

Hej,
Niedziela.

Dzisiejszy dzień był całkiem dobry, chociaż za bardzo się nie wyspałam, ale to nie jest najważniejsze. Uwielbiam myć rano włosy i potem przetrzymać trochę dłużej maskę. To taki dobry poranek, zapowiadający świetny dzień.

Popołudniu nawet zrobiłam biszkopt z rabarbarem. Pierwszy w sezonie, ale na pewno nie ostatni, głównie z racji, że jest to szybkie i zdrowe ciasto, a przy tym małokaloryczne i naprawdę mi kojarzy się tylko z latem. A dziś właśnie była taka ładna pogoda, może letniego ciepła nie było, ale przynajmniej zza okna wydawało się, że jest ciepło.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Teraz pozostały mi trzy tygodnie do matury. Liczę na to, że strajk jakoś się rozwiąże, będę normalnie klasyfikowana i dopuszczona do tych egzaminów. Inaczej sporo planów rozjedzie mi się w czasie.
grafika flowers and wallpaper

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.