30 sierpnia 2019

Ain't got everything you want, but got everything you need

Hej,
Piątek.

Ostatni rok szkolny chodziłam co jakiś czas w soboty do szkoły na zajęcia z dodatkowej kwalifikacji. Dzisiaj nadszedł ten dzień, kiedy dostałam wyniki. I ZDAŁAM, mam drugi tytuł technika. Lekko powątpiewałam w to czy zdam teorię, ale ostatecznie cieszę się z tego jak mi to wyszło.

W kuchni znowu panuje dynia, tym razem w postaci ciasta. Wyszło naprawdę świetnie i już czekam na jutrzejszą kawę/herbatę z nim w roli głównej.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. W końcu jutro sobota czyli dzień, kiedy to dużo się robi.
grafika blue, coffee, and forest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.