7 sierpnia 2019

I'll always remember us this way

Hej,
Środa.

Kolejny dobry dzień, trochę duszny, który zakończył się deszczem i burzą.

Skończyłam szósty sezon The 100.

Szczerze mówiąc jakoś bardzo nie zaskoczył mnie ten sezon. Siódmy podobno ma być ostatnim. Chyba jakiś tydzień temu wspominałam, że sporo seriali, które oglądam kończą się i najwidoczniej ten dołączy do tej grupy w przyszłym roku.

Myślę, że w pewnym stopniu "Setka" jest już za bardzo przekombinowana. Ten serial jak dla mnie był hitem w pierwszych sezonach, później kompletnie poleciał w dół i ponownie się podniósł. Ale o tym szóstym sezonie jakoś mam nijakie zdanie. Podobała mi się relacja pomiędzy Octavią i Bellamym i gra Elizy Taylor z rolą Clark, Josephine, Clark udającej Josephine, Josephine udającą Clark, to naprawdę było coś. Nie wiem będę czekała na następny sezon, aby jednak dowiedzieć się o co chodziło z anomalią i przede wszystkim z ostatnimi scenami.

Obecnie już się umyłam i za jakiś czas pójdę spać. Może jeszcze poczytam książkę zanim rzucę się do łóżka.
grafika delicious, food, and yummy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.