8 sierpnia 2019

Lovers in the night

Hej,
Czwartek.

Dzisiaj wstałam znacznie wcześniej niż w ostatnich dniach. Jeszcze z rana byłam w kilku sklepach, później umyłam auto, takie szybkie babskie mycie i zrobiłam prosty, dobry obiad.

W sumie to taki zwyczajny dzień, kawa popołudniu na podwórku i trochę czasu poświęconego na działkę. A wieczorem jeszcze spacer z psem i jego kąpiel.

Obecnie też już się umyłam, poczekam tylko aż wyschną mi włosy i pójdę spać, ale jeszcze w międzyczasie dokończę odcinek Beverly Hills, 90210 i może przeczytam kolejny rozdział książki. Zobaczę jak to wyjdzie czasowo. Bo jutro również myślę wstać dosyć szybko, a jednak chcę się wyspać. Wystarczy, że wczoraj w zaśnięciu przeszkadzała mi burza i deszcz.
grafika food, sea, and wine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.