28 sierpnia 2019

I got real big plans, baby, for you and me

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień był gorący, przyjemny i zarazem w sporej części spędzony w kuchni. Bardzo dobry i szybki obiad w postaci spaghetti i wieczorem planowany dżem z dyni, który mam nadzieję, że będzie równie dobry, a przynajmniej zjadliwy.

Obecnie już się umyłam, czekam aż wyschną mi włosy i naprawdę teraz czuję się świetnie, świeżo i w końcu po całym gorącym dniu, mogłam się trochę schłodzić. W idealnej przyszłości, w swoim domu mam plan mieć wannę z prysznicem, tak żebym mogła się tam wiecznie moczyć.
Grafika użytkownika ☙prfct❧

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.