23 sierpnia 2019

We don't let it change us

Hej,
Piątek.

Dzisiejszy dzień był całkiem przyjemny.

Dziś wyszedł też nowy, trzeci sezon Thirteen reasons why. Już kilka odcinków zobaczyłam, arcydziełem ta kontynuacja nie jest, ale z czasem zaczyna mi się podobać i jakoś się wkręcam. Chociaż i tak nie zmienię zdania, że ten serial powinien skończyć się po jednym sezonie, tak jak książka. Kolejne sezony w pewnym stopniu szkodzą pierwotnej historii.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. W końcu jutro będę miała dosyć pracowity dzień. I chciałabym wstać wcześniej.
grafika beach, summer, and view

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.