3 sierpnia 2019

Every time we say goodbye

Hej,
Sobota.

Dzisiejszy dzień był dobry, deszczowy i delikatnie denerwujący, ale to tylko ze względu na moje samopoczucie.

Była to sobota taka jak zazwyczaj, wstałam po ósmej, sprzątałam, odkurzałam, zrobiłam obiad, umyłam resztę podłóg i trochę posiedziałam na działce, poza tym zobaczyłam z jakieś dwa odcinki serialu Euphoria.

Poza tym pooglądałam parę filmików o byciu Au Pair w Ameryce i szczerze czym bardziej wgłębiałam się w ten temat tym bardziej cała ta wymiana mi nie pasuje. Sama raczej na coś takiego bym nie poszła, jednakże lubię dużo wiedzieć i czasem pogdybać.

Obecnie już się umyłam i pewnie za jakiś czas pójdę spać.
grafika bed, home, and bedroom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.