25 sierpnia 2019

'Fore all the diamonds and rings, we got trust

Hej,
Niedziela.

Ciepłe dni wróciły. Tylko pytanie na jak długo. Bo wieczorem strasznie wiało i gdzieś w okolicy kręciła się burza, więc nie do końca tak łatwo z tą pogodą.

Skończyłam trzeci sezon Thirteen Reasons Why.

I szczerze mówiąc z początku nudziły mnie odcinki, pod koniec chciałam tylko wiedzieć kto zabił. Kompletnie nie polubiłam Ani, aż zatęskniłam za Hannah. Dalej sądzę, że ten serial powinien zakończyć się po pierwszym sezonie, a teraz myślę, że jeszcze jest możliwość czwartego sezonu. Co do trzeciego to najbardziej została rozwinięta rola Bryce'a. Czasami było mi go żal, ale z drugiej strony ciągle sobie przypominałam ile zła już on uczynił. Ciężko było mi ostatecznie stwierdzić czy należy mu się kolejna szansa.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać.
grafika fruit, lemon, and aesthetic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.