5 sierpnia 2019

When the sun goes down

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

Dzisiejszy dzień był całkiem dobry.

W sumie to tylko zrobiłam obiad, posiedziałam trochę na dworze i ostatecznie popołudniem byłam w kilku sklepach, głównie remontowych.

Skończyłam pierwszy sezon Euphoria. Szczerze mówiąc trochę nie rozumiem popularności tego serialu, jak dla mnie jest on dosyć nijaki. Sporo jest już produkcji dotyczących głównie seksu, ćpania, picia wśród nastolatków pomieszanych z problemami rodziców. Może trochę ubliżam temu serialowi, nie jest aż taki zły, ale najlepszym dziełem tego roku z pewnością bym nie nazwała. Dobrze się go ogląda, postacie są interesujące, ale ogólny zarys fabuł jakoś do mnie nie trafił. W przyszłości wyjdzie drugi sezon, ale na dzień dzisiejszy nie wiem czy oglądałabym go.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Bo już jest dosyć późno.
grafika summer, white, and palm trees

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.