13 sierpnia 2019

You're where I wanna go

Hej,
Wtorek.

Jednak burza w nocy przyszła, strasznie grzmiało i błyskało się, ale ostatecznie ominęła ona moje rejony, z czego bardzo się cieszę, bo mogłam jakoś zasnąć.

Dzisiejszy dzień był trochę chłodniejszy, ale nadal bardzo przyjemny, letni. W sumie to tylko zrobiłam obiad, nawet nie musiałam iść podlewać roślin, bo natura zrobiła to za mnie.

Obecnie skończyłam robić ciasto a'la snickers, za chwilę pójdę się umyć i spać. Chyba że jeszcze przeczytam jeden rozdział książki, ale to jeszcze zobaczę.
grafika buildings, travel, and white

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.