20 sierpnia 2019

Baby can you stay up?

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień był naprawdę dobry. Dotarło do mnie kilka ważnych kwestii, które w przyszłości będą miały wpływ na moje życie. I myślę, że to w sporej mierze.

Sporą ilość czasu spędziłam na dworze, bo pogoda była przyjemna, nawet pomimo porannemu zachmurzeniu.

Wieczorem za to, kiedy wyszłam na spacer, zaczął padać deszcz i po jakichś dwóch minutach od wyjścia z domu, już musiałam wracać. Nie tak miało być. Ale za to zrobiłam sobie świetną, liściastą herbatę.

Obecnie już się umyłam, muszę trochę poczekać aż wyschną mi włosy i zobaczę w tym czasie odcinek serialu chyba że je wysuszę suszarką i pójdę spać.
grafika summer, beach, and sea

2 komentarze:

  1. Takie sytuacje z deszczem niestety zdarzają się często...pogoda lubi zaskakiwać :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.