19 sierpnia 2019

Might not get no sleep tonight

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

Dzisiejszy dzień był gorący i dosyć zabiegany. A to głównie dlatego, że byłam w sąsiednim mieście załatwić sprawę z nowymi okularami. Mam nadzieję, że ostatecznie dobrze będę w nich wyglądać, a przede wszystkim czuć się, po prostu dla samej siebie.

Zauważyłam ostatnio, że coraz szybciej zaczyna robić się ciemno na podwórku, już po dwudziestej zachodzi słońce. To kolejna kwestia, w której widać zbliżającą się jesień.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać.
grafika sunflower, yellow, and flowers

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.