6 sierpnia 2019

And the band won't play

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień był całkiem dobry, dosyć podobny do ostatnich dni. Z pogodą zresztą tak samo, jakoś słabo z nią w tym sierpniu. Niby jest ciepło, ale bardzo szybko może zrobić się ciemno i zacząć padać, a burze wieczorami kręcą się gdzieś w okolicy. Pod tym względem lipiec był przyjemniejszym miesiącem.

A co tam dzisiaj? Zrobiłam obiad, siedziałam trochę na dworze i później na działce, zobaczyłam kilka odcinków Beverly Hills, 90210. W przyszłości długo będę wspominać ten serial.

Obecnie już się umyłam, włosy prawie mi wyschły więc za jakiś czas pójdę spać. Może jeszcze coś poczytam. 
grafika cat, cute, and animal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.