9 sierpnia 2019

Poets trying to write

Hej,
Piątek.

Dzisiejszy dzień był dobry i gorący. Ciepłe dni wróciły, chociaż wieczory i noce już są zimne.

Skończyłam siódmy sezon Beverly Hills, 90210.

Uwielbiam, po prostu kocham ten serial. Szkoda mi, że kolejna lubiana przeze mnie postać znika z serialu, ale nie narzekam, może to co dopiero się wydarzy będzie lepsze. W pewnym stopniu żyję tym programem. Zostały mi trzy sezony, naprawdę jestem ciekawa czy zobaczę je do świąt ale raczej tak.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać, nic więcej nie będę robić. Muszę przyznać jestem dosyć zmęczona, a jutro nowy dzień.
grafika architecture, chic, and beauty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.