21 sierpnia 2019

We could talk, we could dance

Hej,
Środa.

Deszczowy dzień. Praktycznie cały dzień co jakiś czas padało. Ale takie podlewanie wcale nie jest złe. Jednakże w tym wszystkim bardzo łatwo wyczuć zbliżającą się jesień.

Skończyłam ósmy sezon Beverly Hills, 90210.

Naprawdę byłam ciekawa co zrobią z dalszymi losami bohaterów po skończeniu studiów. W pewnym stopniu czuję, że to już inne klimaty w porównaniu z ostatnimi sezonami. Podobnie czułam się po odejściu Shannen, serialowej Brendy.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać, bo na jutro mam kilka planów.
grafika summer, Beverly Hills, and travel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.