22 sierpnia 2019

Don't matter the circumstance

Hej,
Czwartek.

Dzisiejszy dzień był naprawdę dobry, nadal chłodny, ale znacznie cieplejszy niż wczorajszy.

Byłam odebrać moje nowe okulary i na razie dziwnie się w nich czuję, ale nadal mi się podobają. A to akurat bardzo ważne. W końcu chyba dorosłam do tego, że one nie muszą być tylko koniecznością, ale mogą być i biżuterią.

Obecnie już dokończyłam moją herbatę, którą przywiozłam z Irlandii. Umyłam się, a teraz może jeszcze zobaczę najnowszy odcinek Suits i później pójdę spać.
grafika coffee, drink, and summer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.