10 sierpnia 2019

We don't know how to rhyme

Hej,
Sobota.

Dzisiejszy dzień jest trochę inny. A to głównie dlatego, że popołudniem idę do koleżanki na grilla urodzinowego. Cieszę się, że jeszcze wczoraj poodkurzałam w domu, a na dzisiaj zostawiłam sobie podłogi. Przynajmniej udało mi się zdążyć z tym przed obiadem.

Już się umyłam, mam nadzieję, że włosy wyschną mi same, a w międzyczasie przygotuję się, pozbieram to co muszę i może zobaczę jakiś odcinek serialu, bo dziś cały dzień tylko ciągle coś robię.
grafika drink, cocktail, and summer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.