18 sierpnia 2019

Work all day, work all night

Hej,
Niedziela.

Dzisiejszy dzień był całkiem dobry i przyjemny. W końcu od niepamiętnych czasów pomalowałam sobie paznokcie i aż dziwnie się z tym czuję, ale z drugiej strony strasznie mi się one teraz podobają. Muszę postarać się, żeby jakoś regularnie wrócić do robienia ich.

Dzisiaj mijają dwa lata od kiedy zdałam egzamin na prawo jazdy. Nadal w jakimś stopniu to przeżywam. Dalej pamiętam moje pierwsze jazdy, chociaż od tego momentu trochę kilometrów już zrobiłam.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Jutro za długo spać raczej nie będę.
grafika coffee, drink, and food

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.