29 sierpnia 2019

So love me for who I am and for who I'm gonna be

Hej,
Czwartek.

Dzisiaj wstałam bardzo wcześnie, ale jeszcze z rana chciałam być w kilku sklepach. I w końcu mam coś przygotowane na następny tydzień. Więc uważam, że warto.

Skończyłam drugi sezon Derry Girls.

Szczerze mówiąc zaczęłam go tylko dlatego, że akcja rozgrywa się w Irlandii (Północnej) na początku lat 90'. Jakoś specjalnie wybitny ten serial nie jest, raczej taka krótka, prosta komedia do odstresowania i dla mnie przy tym do potrenowania angielskiego z innymi akcentami. Co do trzeciego sezonu to zdecyduję, kiedy on nadejdzie.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Liczę na to, że jutro również szybciej wstanę. Ostatni piątek oficjalnych wakacji, chociaż studenci mają dodatkowy miesiąc.
grafika love poem, quotes and sayings, and love wallpaper

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.