12 sierpnia 2019

But all I really know

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

Dzisiejszy dzień był dobry, chociaż trochę obawiałam się zapowiadanych burz z gradem, a ostatecznie jak na razie skończyło się tylko na deszczu. I to bardzo dobrze. Strasznie nie lubię burz.

A co dzisiaj? Mój ukochany barszcz czerwony. Na czas aktualny jest to chyba moja ulubiona zupa, a może nawet jedno z kilku dań.

Obecnie już pozostało mi umyć się i iść spać, chyba że jeszcze zobaczę jakiś odcinek serialu.
grafika inspiration, quote, and white

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.